loading...

ساخت انواع کاراکتر و شخصیت کارتونی

پالت به طراح شخصیتی اشاره دارد که از رنگ استفاده می کند. و وقتی صحبت از رنگ می شود، انتخاب مهم است.

بازدید : 89
سه شنبه 7 دی 1400 زمان : 0:41

پالت به طراح شخصیتی اشاره دارد که از رنگ استفاده می کند. و وقتی صحبت از رنگ می شود، انتخاب مهم است.

آخرین چیزی که می خواهید شخصیتی با رنگ های بی شمار است. اما حواستان باشد که استفاده از رنگ های زیاد باعث می شود قبل از شرکت حواس مخاطب را پرت کند.

مهم است که سعی کنید از یک رنگ به عنوان رنگ غالب شخصیت استفاده کنید.

سعی کنید از رنگ های دیگر برای حمایت حداقل از آن رنگ استفاده کنید. همیشه سعی کنید از رنگ هایی استفاده کنید که پشتیبان یکدیگر باشند.

هنگام طراحی یک شخصیت، به راحتی می توان با ایجاد پالت های رنگی پیچیده و روشن آشنا شد. اما به خاطر داشته باشید که معمولاً هرچه پالت رنگ شما ساده تر باشد، بهتر است.

از بین هر سه مولفه اصلی طراحی شخصیت، اغراق می تواند مهم ترین باشد زیرا به داستان مربوط می شود.

بزرگنمایی از ویژگی های خاصی برای ایجاد عمدی واکنش های عاطفی و روانی مخاطب به یک شخصیت استفاده می کند.

این ویژگی های اغراق آمیز می تواند تفاوت بین مخاطبی باشد که شخصیتی را قهرمان یا تهدیدکننده می بیند.

ویدیوی زیر توضیح می دهد که چگونه و چرا بزرگنمایی بهترین ابزار داستان گویی در طراحی شخصیت است.

سایه، پالت و بزرگنمایی سه مولفه اصلی طراحی شخصیت های انیمیشن هستند.

در حالی که جزئیات زیادی وجود دارد که یک طراح کاراکتر باید به آنها توجه کند، این سه عنصر اغلب زیربنای چیزی هستند که یک طراحی شخصیت را به یاد ماندنی یا کاملا فراموش شدنی می کند.

پالت به طراح شخصیتی اشاره دارد که از رنگ استفاده می کند. و وقتی صحبت از رنگ می شود، انتخاب مهم است.

آخرین چیزی که می خواهید شخصیتی با رنگ های بی شمار است. اما حواستان باشد که استفاده از رنگ های زیاد باعث می شود قبل از شرکت حواس مخاطب را پرت کند.

مهم است که سعی کنید از یک رنگ به عنوان رنگ غالب شخصیت استفاده کنید.

سعی کنید از رنگ های دیگر برای حمایت حداقل از آن رنگ استفاده کنید. همیشه سعی کنید از رنگ هایی استفاده کنید که پشتیبان یکدیگر باشند.

هنگام طراحی یک شخصیت، به راحتی می توان با ایجاد پالت های رنگی پیچیده و روشن آشنا شد. اما به خاطر داشته باشید که معمولاً هرچه پالت رنگ شما ساده تر باشد، بهتر است.

از بین هر سه مولفه اصلی طراحی شخصیت، اغراق می تواند مهم ترین باشد زیرا به داستان مربوط می شود.

بزرگنمایی از ویژگی های خاصی برای ایجاد عمدی واکنش های عاطفی و روانی مخاطب به یک شخصیت استفاده می کند.

این ویژگی های اغراق آمیز می تواند تفاوت بین مخاطبی باشد که شخصیتی را قهرمان یا تهدیدکننده می بیند.

ویدیوی زیر توضیح می دهد که چگونه و چرا بزرگنمایی بهترین ابزار داستان گویی در طراحی شخصیت است.

سایه، پالت و بزرگنمایی سه مولفه اصلی طراحی شخصیت های انیمیشن هستند.

در حالی که جزئیات زیادی وجود دارد که یک طراح کاراکتر باید به آنها توجه کند، این سه عنصر اغلب زیربنای چیزی هستند که یک طراحی شخصیت را به یاد ماندنی یا کاملا فراموش شدنی می کند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 97
  • بازدید سال : 117
  • بازدید کلی : 591
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی